1965
Peikko przywiązuje dużą wagę do etyki i uczciwości w biznesie. Wytyczne do podejmowania wszelkich decyzji w firmie zawarliśmy w wewnętrznym kodeksie postępowania.
Obowiązuje on pracowników, ale również daje naszym klientom wgląd w sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa, dopuszczalne w biznesie zasady, oraz opis zgodności z przepisami, normami i zasadami.
Wartości Peikko
- Szacunek i zaufanie
- Nieustający rozwój
- Rentowność przedsiębiorstwa
- Zadowolenie klienta
Cel przyjętej przez Peikko strategii biznesowej to uzyskanie wysokiego poziomu zadowolenie klientów oraz rozwój firmy poprzez nieustanne doskonalenie się i współpracę opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
Dążymy do doskonałości w następujących sferach:
Postępowanie zgodnie z przepisami i zasadami
- Poszanowanie praw człowieka i praw pracowniczych
- Uczciwe procedury zatrudnienia
- Jakość i ochrona środowiska
- Zdrowa konkurencja i poszanowanie zasad zwalczania monopoli
- Szacunek dla wartości intelektualnej i innowacyjności
- Zerowa tolerancja dla nieuczciwych praktyk i korupcji
Odpowiedzialność społeczna firmy